1.1 Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички актылардын болушу.
2022-2023 -окуу жылы Базистик план
Мугалимдердин сапаттык курамы.
Локалдык актылар:
Директор алдында кеңешме жөнүндө жобо
ОТИнин милдеттери жонундо Соцпедагогдун милдеттери жонундо жобо
окууту жана тарбиялоо директордун орун басары
Күндөлүк толтуруу текшерүү жөнүндө жобо
kalendardyk-plan-menen-ish-alyp-baruu-zhobosu
педагогикалык кенеш жонундо жобо
Шашке тамак уюштуруу жөнүндөгү буйрук.
1.2 Билим беруу уюмунун бекитилген миссиясынын, кызыктар тараптарын керектоолорун жана озун-озу баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы пландардын болушу.
2022-2023-окуу жылынын иш планы
Тарбиялык иштер боюнча жылдык иш план
Дуйнолук тилдер усулдук бирикменин иш планы
1.3 Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын/түзүм дөрдүн болушу.
1.4 Персоналдын жана окуучулардын жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдердин болушу, аларды сактоо(билим берүүнүн жана инсандын, маданий көп түрдүүлүктүн баалуулуктарын колдоочу уюштуруучулук маданияттын калыптангандыгы).
1.5 Ишти баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондой элебилим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол-жоболорунун болушу.
1.6 Кызыкдар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолорду киргизүүнүн колдонуудагы механизмдердин болушу.
Ата-энелер чогулушунун протоколу.
1.7 Билим берүүнүн башкаруунун колдонуудагы маалыматтык системанын, веб-сайттын, электрондук почтанын болушу
http://https://osmonbekov-9.mektebim.kg/
2.1 Педагогикалык, адмнистративдик, окутуучу-көмөкчү жана кенже-тейлөөчү персоналды жумушка алуунун (жумуштан бошотуунун) объективдүү критерийлерин жанашарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол жоболорунун болушу.
окууту жана тарбиялоо директордун орун басары
Эмгек китепчелеринин кыймылынын китепчеси.
2.2 Штаттардын комплектелиниши, педагогикалык персоналдардын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү.
Мугалимдердин сапаттык курамы.
2.3 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучулары нын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу.
2.4 Педагогикалык, административдик,кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчү персоналдын ишин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоо чу механизмдин жана жол-жоболордун болушу.
3.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден- соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелгенадамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын, жайлардын жана материалдык ресурстардын(жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал,актылар залы, медициналык пункт,ашкана), ошондой эле жашоо үчүн тиешелүү шарттары бар жатаканалардын (эгерде болсо) болушу.
мектептин сырткы көрүнүшү
3.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук техникасынын эрежелери).
Коопсуздук техникалары боюнча инструкциялар.
Ата-энелер чогулушунун протоколу.
3.3 Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу.